وبلاگ فرتک

چرا شرکت ها و بیزینس های بزرگ و کوچک نیاز به وب سایت دارند؟!

واقعا چرا شرکت ها و حتی اشخاص برای توسعه کسب و کار و مطرح شدن، به وب سایت نیاز دارند؟!! یک وبسایت چه فواید و مزایایی برای توسعه کسب و کار ما دارد؟!

داشتن یک وبسایت خوب، راهی است برای ورود مشتریان بیشتر و آشنایی آنها با کسب و کار شما. وب سایت با محتوای خوب، میتواند یکی از کارمندان شما باشد!

امروزه اکثر مردم برای یافتن کالاها، نیازها، اطلاعات و… از اینترنت و موتورهای‌ جستجو نظیر گوگل استفاده میکنند. آخرین آمار نشان میدهد که ماهانه بیش از ۴ بیلیون جستجو در اینترنت انجام میشود. حال میتوان با در نظر گرفتن این موضوع، درباره لزوم داشتن وب سایت، چندین مورد را بیان کرد:

Do-I-need-a-website

  • جذب مشتری بیشتر

روزانه بیش از ۲.۵ بیلیون نفر از اینترنت استفاده میکنند که بیش از ۹۰ درصد از آنها به دنبال نیازها و کالاهای مورد نیاز خود هستند. شما هم میتوانید یکی از سایت ها و شرکت های مورد نظر این تعداد زیاد افراد باشید! همچنین معمولا مشتریان در آخرین مرحله از انتخاب، اقدام به تماس تلفنی و یا رجوع به شرکت مربوطه میکنند و قبل از آن، از طریق اینترنت اطلاعات کافی را یافت میکنند.

uptime-website

  • کسب و کار ۲۴ ساعته

مردم به سرویس ها و خدمات ۲۴ ساعته احتیاج دارند و معمولا به دنبال شرکت هایی هستند که بتوانند در طول شبانه روز به آن دسترسی داشته باشند. وب سایت میتواند این وظیفه مهم را بر عهده بگیرد و در ۲۴ شبانه روز و ۷ روز هفته، محصولات و خدمات شما را به مشتریان ارائه دهد.

why-need-mobile-design

  • بالا بردن ارزش برند و کار شما

برای پیدا کردن جایگاه مناسب در میان رغبا و بالا بردن ارزش کار خود، نیاز به صرف هزینه و وقت زیاد دارید. وبسایت میتواند حس خوبی در ذهن مشتریان به جا بگذارد. تمام شرکت های بزرگی که میشناسید وب سایت دارند. با داشتن وب سایت میتوانید زودتر برند خود را مطرح و بزرگ کنید.

marketing

  • تبلیغات و بازاریابی

یکی از مزیت های وب سایت در حوزه بازاریابی و تبلیغات، بالا بردن زمان فعالیت و دیده شدن شماست! منتها این تنها مزیت وب سایت نیست! شما میتوانید حوزه و دایره فعالیت خود را حتی در سراسر دنیا گسترش دهید. تنها با داشتن یک وب سایت چند زبانه!

3D globe with word update in blue

  • تغییرات در کوتاه ترین زمان

در وب سایت به آسانی و در کوتاه ترین زمان، میتوانید اطلاعات مربوط به خودتان، شرکت، کسب و کار، محصولات و… را بروز کنید. این راحت ترین راه ممکن برای اطلاع مشتریان شما از تغییرات احتمالی است!

need-a-website-office

داشتن وب سایت آخرین مرحله در رشد کسب و کار شما نیست، ولی میتواند روند روبه رشد شما را به مقدار زیادی تسریع ببخشد.

همچنین در طراحی وبسایت، و بعد از آن باید به مواردی نظیر سازگاری وب سایت شما با مرورگرها و دستگاه های مختلف (موبایل، تبلت و…) و همچنین بحث SEO (بهینه سازی در موتور های جستجو) و مواردی از این قبیل، توجه ویژه ای داشت.

موفق و پیروز باشید

 

محمد کوچکی

۳ comments