وبلاگ فرتک
درباره ما

درباره ما

معرفی فرتک

​در عصر حاضر که عصر اطّلاعات و عصر استفاده از رایانه و شبکه‌های مبتنی بر آن است، عصری که سرعت، دانش و مدیریت پویا حرف اوّل را می‌زند؛ شناخت فنّاوری‌های نوین و استفاده به موقع و صحیح از آن، می‌تواند راهگشای کشورهای در حال رشد بوده و فرصت استفاده از ‌این امتیاز پیش آمده در صحنه رقابت جهانی و ارائه خدمات به شهروندان را فراهم آورد.

امروزه رسیدن به سه هدف امنیّت، رفاه و آسایش جزو مهمترین وظایف دولت‌ها و سازمان ها و دغدغه بزرگان جوامع می‌باشد. مواجهه با آینده یکی از مهمترین دغدغه‌های انسان امروز است، آینده‌ای که بر پایه رسانه‌های ارتباطی نوین استوار بوده و در فضایی مبتنی بر آن به بلوغ می‌رسد.

شرکت فرتک (فکور رایانه توسعه کویر) از سال 1382 در حوزه طراحی سایت  و پیاده سازی فروشگاه های اینترنتی فعالیت دارد و تا کنون بیش از 2000 وب سایت را طراحی نموده است.

محدوده وسیعی از صنایع و مشاغل، در رزومه فرتک مشاهده میگردد، از این جمله میتوان به پورتال های نهادهای دولتی، شرکت های بزرگ بخش خصوصی، کارخانجات صنعتی، مشاغ کوچک و سایتهای افراد و مشاهیر و اساتید حوزه و دانشگاه اشاره نمود.

این شرکت، تمرکز اصلی خود را بر برنامه نویسی در حوزه وب، و پیاده سازی سیستم مدیریت محتوای اختصاصی خود نموده است و با تشکیل تیم حرفه ای و مجرب شامل، برنامه نویس وب، مدیر پایگاه داده، گرافیست، کارشناس رابط کاربری، کارشناس امنیت، کارشناس سئو، کارشناس محتوا و… سعی دارد بالاترین حد از کیفیت را در اختیار مشتریان این حوزه قرار دهد.​

  • چشم انداز

    نقش تعریف دقیق چشم انداز در موفقیت‌ یک بنگاه اقتصادی، انکار ناپذیر است. چشم انداز هر مجموعه اگر به صورت دقیق، جامع و آینده‌نگرانه تعریف شده باشد، می تواند مسیر حرکت آن مجموعه را همواره هدفمند و جهت دار نماید. آگهی کامل مدیران مجموعه به چشم انداز سازمان، می تواند آنها را در تصمیمات کلیدی سازمان یاری دهد.
فرتک با توجه به محور اصلی کاربردهای تحت وب فعالیت، چشم انداز خاصی را برای جهت‌دهی به مسیر حرکت سازمان خود تدوین کرده است.

فرتک کاربرهای تحت وب را در دو دسته تقسیم بندی می کند:

  1. طراحی وبسایت: در دهه اخیر همواره شرکت ها و سازمان های مختلف به دنبال راه اندازی پایگاه های خود در اینترنت بوده اند تا بتوانند خود را به دیگران معرفی کرده و یا کسب و کار خود را در این بستر ارتباطی فراهم نمایند. فرتک با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا سیستم های مدیریت وبسایت را طراحی نموده تا واسط کاربری کاربران را با پایگاه اینترنتی خود برقرار نمایند. از دیدگاه ما افتتاح یک وبسایت مزایای زیر را در بر دارد:
    1. شما علاوه بر تلفن و آدرس پستی یک راه ارتباطی دیگر به نام ایمیل با مشتریان خود دارید
    2. فعالیت ها و نمایشگاه محصولات شما همیشه با کمترین هزینه برپاست
    3. کاربران در جستجوهای خود در حوزه کاری مرتبط با سازمان، شما را خواهند دید
    4. مشتریان شما را بهتر به خاطر خواهند سپرد و در دفعات بعدی مراجعات آسانتری به شما خواهند داشت
    5. اظهار نظر در محیط شبکه برای شما نسبت به گفتگوی تلفنی یا نوشتن نامه آسان تر خواهد بود
    6. تجارت شما همواره در جریان خواهد بود
  2. نرم افزارهای تحت وب: امروزه دیگر نمی توان نقش نرم افزارها را در افزایش کارایی شرکت و سازمان های مختلف انکار کرد. شاید به جرات می توان گفت در سازمان های پیشرفته امروزی دیگر کاغذ نقشی نداشته و جای خود را به کلیدهای سیاه رنگ صفحه کلید کامپیوتر داده اند. کاربران بسیار از کار با شرکت راضی بوده و هوشمندی آنها و سرعت کامپیوتر نیز سازمان را به بالاترین سطح کارایی رسانده است. فرتک با ایجاد یک بستر نرم افزاری با قابلیت نصب محصول، مجتمع سازی محصولات، نصب رابط کاربر، پشتیبانی از بسترهای وب و موبایل، قابل توسعه اطلاعاتی و ساختاری توسط مشتری این رسالت را به خوبی آغاز نموده و با نمونه های ارائه شده موفق سعی در افزایش بهره وری نرم افزارهای خود دارد.

بر این اساس سند چشم انداز فرتک به شرح ذیل تدوین شده است:

  • آشنایی با علوم پیشرفته کامپیوتر و توانایی در بکارگیری آن در جهت تولید نرم افزار
  • توانایی در بکارگیری بسترهای ارتباطی مختلف در جهت سهولت هرچه بیشتر مشتریان
  • توانایی در راه اندازی سازمان های الکترونیک در جهت تحقق سیاست های دولت الکترونیک و برنامه توسعه پنجم
  • پیاده سازی بالاترین سطح امنیت در محیط اینترنت با استفاده از برترین تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری
  • تعامل سازنده و موثر با جامعه بر اساس اصول علوم و فناوری های شناختی
  • ایجاد محیط سازنده بر اساس مفهوم مشتری مداری و رسیدن به سطح بالای ارائه سرویس های باکیفیت
  • ارائه یک محیط کاملا مطمئن جهت حریم خصوصی و اطلاعات مشتریان

اضافه کردن دیدگاه