سئوی محلی یا local seo؛موضوعی با اهمیت بسیار بالا،به خصوص برای تجارت های محلی
موتورهای جستجو به خصوص گوگل به دنبال این هستند تا با پیدا کردن هدف کاربر نتایجی در اطراف وی به او نمایش دهند.این موتورها با پیداکردن آی پی کاربری که در حال جستجوست به راحتی مکان فعلی وی را تشخیص میدهند اما چگونه میتوان مکان فعلی سایت را تشخیص داد؟ دراینجاست که سئوی محلی وارد عمل شده و به موتورهای جستجو کمک میکند.
واما چگونه سئوی محلی وبسایت خود را شروع کنیم؟
- درج نام منطقه در بین کلمات کلیدی
در ابتدا باید نام منطقه ای را که در آن فعالیت دارید دربین کلمات کلیدی به طرزی هوشمندانه بگنجانید.برای اینکار میتوانید از متاتگ ها،altتصاویر و… کمک بگیرید.
- درج آدرس در فوتر سایت
فوتر سایت بهترین نقطه برای درج آدرس جغرافیایی است زیرا که در تمام صفحات تکرارشده واین تکرار باعث میشود تا وبسایت ودرنتیجه کسب وکار ما بیشتر شناخته شود.
- درج مشخصات در گوگل بیزینس
برای اینکه گوگل ودرنتیجه کاربران بیشتر کسب وکار شما ومکان جغرافیایی آن را بشناسند توصیه میکنم مشخصات کسب و کار خود را در google businesثبت کنید.
شرکت پشم سنگ ایران یکی از شرکت هایی است که توسط واحد بهینه سازی وبسایت شرکت فرتک در گوگل بیزینس به ثبت رسیده است.
پس از انجام کارهای بالا میتوانید امیدوار باشید که وبسایت شما با الگوریتم کبوتر گوگل سازگاری دارد.
درآخر اگر شما هم راهی برای سئوی محلی آموخته اید میتوانید در قسمت نظرات همین مطلب با من و دیگر کاربران درمیان بگذارید.
[…] سئوی محلی یا local seo مدت هاست که مورد توجه موتورهای جستجوی بزرگی همچون گوگل بوده و هست. دراین الگوریتم برخلاف الگوریتم پاندا و الگوریتم پنگوئن و… که هدفشان مبارزه با اسپم هست،هدف بهبود نتایج بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربر وتجارت ها میباشد. […]
چطور میشه سئو محلی داشت زمانی که گوگل به صورت جهانی کار می کنه؟
گوگل محل رو مثلا ایران در نظر می کیره ولی ما مثلا تهران رو محل میدونیم!!!
راه حل شما در این باره چیه؟
سایت خوبی دارید موفق باشید
خیلی ممنون
واقعا سای بسیار مفیدی بود
موفق باشید..
خیلی ممنون از سایت عالی و بسیار مفید شما
موفق باشید
سلام و خسته نباشید سایت خیلی خوبی دارید به جرات می تونم بگم تو حوضه ی فعالیتتون بهترینید تشکر فراوان
بسیار عالی